en dag full av väntan

image6

image7

Mamma och hennes pojkvän kom hem från kreta  igår dom hade köpt dessa skorna till mig. Och så fick jag en parfym och jag blev glad =) Dom var jätte bruna typ neger, jag blev grymt avundsjuk.


Sitter och försöker få tag på Sebb men han är inte inne på msn och har antagligen inte hämtat sin mobil hos kenny ennu så jag får väl sitta här och vänta och hoppas på att han snart kommer in på msn.
Jag satt och läste massa gammla dikter som jag skrev för ett tag sedan!

Ditt sätt att va påHur kan du vara så speciell?Varför är ditt leende finare än någons annan?Dina ord är speciella, men Dem gör så jag inte kan sovaOch så jag tappar kontrollen om hur jag kan Till dig har jag en, gåvaMen du måste lova, att inte berätta för någonEns inte för mig? Jag tror jag älskar dig.
(I alla fall ditt sätt att va på)
Ska vi leka med döden?
                    Ska vi dansa på blodfyllda golv
                                                               (falukorv)
                            med silverblänk om halsen
                              och kärlek . . .
                                   kärlek!

           Ska vi älska
                        ä l s k a
                  med dödens svarta kappa som täcke
                                 och silverblänk om
                                                                halsen

Så kan vi kanske
                   andas
            lite till
image8
nu äntligen har jag fått tag i honom stackarn har haft migrrän hela dagen =/

Är glad iaf. du och elah får min dag att lysa upp...
Älskar dig elah <3
kollar på falcon beach nu och pratar med han. *mys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0