Morsdag

image4
 
Var på spelning hela lördag natten med Elah. Det var grymt kul! kom hem till Richard(elahs pojkvän) halv sex i morse. Jag sov på soffan tillsammans med richards hund, Odin. Han hoppa upp och ne ri soffan hela tiden och skulle slicka mig i ansiktet och hålla på så jag fick inte mycket sömn. Gick upp kvart över tio igen för att gå hem. Jag och min bror åkte och lämnade Kira(hund) till sin ägare sedan åkte vi till mormor, där blev vi sittandes med mormor, mammas syster, min kusin, hennes pojkvän och deras barn(min syssling). vi åt tårta kakor och bullar. sedan åkte vi och handlade på maxi och sedan blev det hemmåt och laga middag. Känner mig dock väldigt tjock nu=/ men men.



nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0