stallet med Jessica och kaos och sånt!

LÅnghelg skööönt ! har iof inte varit i skolan på två veckor men skit samma. det funkar inte att vara där när allt är kaos! Så är det, och de får folk faktiskt respektera! M, mår skit, jätte tråkigt verkligen, men hon är allt för mig endå. och det spelar ingen roll hur hon mår för hon är jordens underbaraste ängel! Hon stöttar mig verkligen igenom ALLT! Tack vännen ! 
 

Kira är hos oss i helgen, MYS! Vi har vartit ute i skogen två gåger idag coh sedan ska vi till stallet med Jessica. Ge hästarna kvällsmat oh rida och så. Har saknat dom !                                                                                                                                                                                                                                     
 image3
Och Jessica, JA jag har saknat dig som tusan. Min bästaste vän som jag kännt längst av alla. Du och jag för alltid tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0