kaos

snart blir det en propavanför min del, är orolig, behöver sova. Inneboende hos Zara förtillfället. Har inte pratat med henne på hela dagenoch nu är klockan 01.01 och hon har inte kommit.
Kom på för en stund sedan att hon kanske är hos sussi(sin kontaktperson) jag blev lite lugnare. men om jag inte pillar i mig propavanen blr de nog ingen sömn för min del inatt. Och jag borde orka upp till skolan imorgon som jag dock inte kommer.  

Vill bara att Zara ska komma så något får mig lugnare.

Sedan är de ju detta med boende. Var ska jag bo, var VILL jag bo? ärligt, jag vet inte. jo, egen lägnhet. men yes lycka till tjejen. ska försöka få min vilja igenom denna gången. Men de är kankse inte riktigt min starka sida. Har iof zara som kan allt sådant men yey, de löser väl sig.

För övrigt är jag nu brunhårig. Jag trivs grymt bra med det! Mamma är dock inte lika glad.

Ångestenknullarmig. I hate!
Men jag klarar det!
Jag måste klara det!

Tar sekunden som den kommer!

01.14 zara är inte hemma ennu.

Nej, nu får de bli propavan+cigg+varmchoklad+säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0