Åh baby.

"Vi kan inte föreställa oss fasorna,
men vi lämnar detta med en krypande känsla
av att mänskligheten är mer sårbar än vi någonsin tidigare
insett"
/
Ur boken: "Vissa föddes perfekta och andra som jag."


Nyklippt. Blev bra och fick framförallt bort det värsta av mitt slitna hår. Såå härligt.
Tjejen jag delar rum med är magsjuk och spydde i natt. "Risken är ju störst för dig att bli smittad eftersom ni sovit i samma rum" jo men kul. ska jag bli magsjuk nu då? Vill inte det!! Ska få byta rum iaf!

Pratade med Daivd God igår:) Det var trevligt och lärorikt. Han verkar vara en bra människa.
"Glöm inte att du är värdefull"
Åh baby, det är du med!

Orkar inte med massa samtal idag! Pisspannkaka!
                                                                                                           
14.21
Jag är så fruktanmsävrt irriterad på socialen. Dom visar inte ett dugg att dom är utbildade och ska hjälpa familj och undomar. Jag vet ju för fan dubbelt så mycket mer än dem. Det är dom som är utbildade och jag som är uppdraget. Men dom visar ju tvärtom. Det är ju jag, mamma och maria som får göra allt!
Satsa på att få socialen mer medvetna om vad som finns och vad som ska göra. För hjälpen från dem är katastrof!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0