Förvirrat

Möte imorgon med soc. Jga är grymt nervös. Vad kommer hända, vad kommer sägas?? KOmmerjag få min vilja igenom? Hur kommerjag reagera om jag inte får min vilja igenom? Vad kommer händamed mig??

Två dagar fyllda med ångest. medecinerna har varit min enda väg till lite lugn och ro. Och maten ja, kontrollen måste förtsätta. Och maten bli utsatt. det är ju det enda jag kan reglera just nu! 

                                                           

MOLNFRI DROGNATT
                                                         


"Med en massa ord
förvirrade han oss två
tills vi bytte håll."

                                                          

Åh jag saknar dig min vackra ängel!
Varför blev allt såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0