fullt ös, medvetslös!

Horse show onsdag, torsdag, lördag första dagen idag som jag har tid över. Fredagen spenderades med jonna i stallet, vi red! Himla mys!
Sov hos brorsan inatt kom hem vid ett och nu ska jag snart iväg igen. Hem till David och umgås! Hna är hemma igen! Jippi! =)

Vet inte, mår nog rätt piss efter allt som hänt. men jag vänder det nog och är över glad och gör massa saker för att slippa tänka, slippa känna att hon inte finns mer! För jag saknar henne jätte mycket. Jag fick ju aldrig säga hej då. Och jag fick aldrig säga att jag älskade henne! Men de hoppas jag att hon vet!
Älskade mormor vila i fred!<3


Och ja Fullt ös, medvetslös ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0