Inte vackert!

"Vi dömmer oss själva och vissa andra.
Vissa upphör aldrig att vara de dömda,
det är som roller vi spelar"

/Ur boken: "vissa föddes perfekta och andra som jag"


Jo jag vet en hel del om livet. Om missbruk och om självdestruktivt beteende! Och det är inte vackert någonstans. Visst jag kan fortfarande tycka det ibland om det blir rätt, om det inte blir en sne tändning eller liknande. Men jag skulle nog prioritera ett "normalt" liv framför det.

Paniiik.
vaknar, sätter mig upp hastigt.
Peter var där! Jag såg honom!
Men han försvann bara!
somnar om.
vaknar igen, sätter mig upp hastigt.
väggarna kommer ramla över mig.
Hjälp mig då!
Tittar på han i den vita rocken.
Får massa skuld känslor
Kna inte med att kolla på honom.
Jag lägger mig snabbt ner igen.
somnar om.
Det är någon som har satt detta på repeat.
Får massa stesolid och sover hyfsat lugnt resten av natten.

Detta är inte vackert!
image12
Jag sommaren -06. så här kan jag se ut efter massa ångest.


image13
Nyår 2005. Långt ner i Helvetet!

                                                                                                           
11.26
Ska kolla hästfilm snart :)
Känner hur stressen jagar mig. åt en apelsin föur också. det enda som fått nudda min mun och matstrupe idag. men kommer ju dock bli mer eftersom jag ska äta lunch här.
Middagen slipper jag. Yes! Ska ju klippa mig klockan tre idag. wihoo äntligen! Känner mig så långhårig och håret känns slitet efter blekningen sist.
Börjat prata med en jätte intressant kille på nattstad. Varje dag serjag fram i mot att läsa hans meddelanden! =)
En ny person som kanske blir viktig för mig. Känns bra faktiskt.

Ska hälsa på älskade mormor ikväll. Hon är så sjuk! dom har sagt att hon klarar sig i ca två verckor till. TVÅ veckor! det är ju ingenting. Hon får inte försvinna, det är alldeles för tidigt. Min älskade lilla mormor!<3

Dagens Ängel:
David God. För han ger mig kraft att kämpa!
Dagens efterlängtade person: Sandra. För att hon är så långt bort och jag har inte sett henne på flera månader!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0