Massa samtal+oro

Idag är det läkar samtal halv elva sedan kbt samtal klockan elva. är dock nervös inför läkarsamtalet. Men hoppas det går bra.
Har massa ångest just nu. känner sug. koncerta och lergigan, ge mig! att några piller kan göra så mkt.
"jag fick lite vitamin piller med glada gubbar på" jo men visst. Då hade dom ju skickat mig upp till medecin med en gång! Men varför inte? Känslan, känslan att inte behöva känna den är ju såå obeskrivligt skön. Men nej, jag måste måste klara detta!
-Åh nej. Nu ställer världen krav på mig igen. Hur ska jag klara det denna gång?!
Hatar kraven, för det är ju då jag faller. Det är då jag känner mig hopplös. För då får dom bevisat att jag klarar ingenting. Jag klarar kanske lite men aldrig på till den nivå dom vill.

Jag saknar kärlek
som aldrig funnits
som aldrig kommer finnas

från dig!
                                                                                               
13.25
precis ätit lunch. och fan vad jag hatar den jävla maten. jag vill ju inte ha ngn åcklig mat! Jag ska bli smal!
Hade tänkt att åka hem på permissin i eftermiddag men jag har ändrat mig. har ingen lust till något idag vill bara ligga i sängen med min rosa röda filt och läsa. Få vara liten och känna mig som tre år. Bli ompysslad och bara få massa kärlek. Men varför skulle jag få känna kärlek? Varför? jag inte värd det. Min äckliga tjocka kropp är alldeles för fel att ta på. Så nej! Glöm den tanken Tess!
solfrossa från solning på solarium igår. illröd på rumpan och röd brun på magen. Känner mig lite somrig om jag ska vara ärlig!



image11
"Tess, om du kunde berätta, men från och med nu bara tystnad där du lever, och vem tog dina ord? Var det densamme som tog allt annat som var värt någonting? Tilliten till dig själv och andra tryggheten Tess tryggheten kanske mest av allt respekten och din egen kropp Tess-"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0