Utskrivning!

Yes, nu är det dags att återgå till det "normala" livet. Jag hoppas på det bästa. Har endå haft en okej period, träffat fina becca och lärt mig en del. Vissa dagar harjag gråtit mig igenom, andra dagar har jag levt med becca, te och kortspel. Det är dom dagar som fått mig att fortsätta kämpa.
Men igår på mötet tänkte jag dendär förbjudna tanken. Att jag är ett hopplöst fall och utan mig skulle det inte vara några oklarheter, inga möten som slutar med ingenting. Men nu ska jag flytta hem och försöka bli frisk för att sedan fortsätta och flytta till en egen lägenhet!
I efter middag blir de besök till älskade mormor och sedan stallet och rida och Imorgon blir det hästparad och nästa vecka blir det horse show och möten! Skönt med lite roliga saker som händer!

Och nu äntligen, kan kontrollen börja igen! I love!

Becca, du är min tjej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0