upp och ner..

Jag vet inte, men nu får de vara nog med D tror jag. Orrkar inte med hans humörsvägningar. När han är glad och man kan prata med honom och när man ej kan prata med han. Samtalet idag slutade med att jag fick jätte on i tungan(pga blåsorna) så jag var tvungen att lägga på för de gjorde on att prata . så sa jag "vi får höras imorogn" Han"Nej, vå får aldrig mer höras." jag orkarde inte så fine jag la på. Hoppas inte någon saknad kommer tillbaka för han förtjänar den inte. Måste fan kommer över allt med honom nu och lägga honom bakom mig. men hur gör man?
Jag längtar till skolan. til att få läsa svenska rida lektion och hjälpa de handikappade på ridningen där jag praktiserar två dagar i veckan. Just nu är mina dagar så tomma, endast ångest och tankar på mat fyller min vardag och självklart älskade syster elah!

Har gått ner ganskla mkt nu. Alla kläder är typ förstora känns bra. Men jobbigt att inte kunna ta på sig ett par jeans utan att dom hänger på mig.

Nu ska jag ta min penselin för infektionen i halsen och sedan sova.

Kärlek till folket!/Tess

Låt och atrist just nu: The Ting Tings- That's not my name.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0