26 December

Och nu är julafton över. Bara de nya året som inväntas.
Och idag var jag i stan med Jonna och Linus på mellandags rean.

Julafton spenderade jag hemma med familj och lite släkt. Men innan allt folk kom var jag i stallet och red ut med Jonna. Det var trevligt : )
Julklappar fick jag också. Bla en reflex ridjacka, klänning, pengar, soa behandling, örhängen, halsband och lite annat. Jag blev nöjd =)

Gårdagen spenderade jag i stallet med Jonna vi var ute och red i
en och en halv timma. Det var myys : )

Just nu sitter jag och lyssnar på Takida med Hanldake Village, älskar den låten!
Och dessutom hatar jag kvällarna lika mycket som jag alltid gjort. Mitt inuti är som en berg och dahlbana. Och de tär på mig så fruktansvärt mycket. De är grymt jobbigt. Men de är bara att bita ihop försöka tänka på något bra och kul.. men ja det är lättare sagt än gjort.
Imorgon blir det nog en sväng till stan igen fast denna gången med mamma. Ska försöka hitta ett par nya jeans till ett hyffsat pris. Och på eftermiddagen kommer Brorsan och hans tjej på besök. Trevligttrevligt.
kvällen, vill gå på bio.. får väl försöka dra med någon ensam varg.

God fortsättning alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0