30 December

Jaha, dagen innan nyår. Stressigt? näe! Ska fira min första(?) nyår med Mikaela imorgon då. Ska bli kul! :)
Just nu sitter jag hos henne och har blekning i huvudet. Ajajaj. Många roliga miner för Vic iaf. haha
Och en del hysteriska klagomål på mikaela!
Men vafan, vill man vara fin får man lida pin! =P

Skridskoåkning på Fredag då. Nice!
Har inte åkt skridskor på typ fyra år. haha kommer la gå sådär bra! : P

Idag: Fika med älskade Becca. <3 Sedan mötte vi upp Mikaela och Andréa.
Gick med dom till donkan. Sedan åkte jag och mikaela med hennes mamma till maxi och köpte hårfärg.
Och ja nu sitter jag här med blekning i huvudet och Mikaela klipper Vic's hår! : )

Ha en bra Nyår alla där ute!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Gott Nytt år! :D

2009-01-01 @ 21:18:30
Postat av: Lisa

Vilken blekning använder du till håret? :) Du får en väldigt fin färg. Men blir det inte mycket slitage?

2009-01-03 @ 00:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0