Jullov!=) Och avundsjuka flickvänner!

Det är Fredag och idag börjar Jullovet. =) Och snart är det Julafton. Och imorgon är det lördag och då borde jag åka till stan och köpa alla julklappar! Men jag antar att det kommer vara mycket folk! Så vi får se hur de blir med den saken!

Idag: Läkarsamtal 08.00- Ett bra sådant!
10.00 Kom J och hämtade mig, vi åkte till Fiskebäckskyrkan där våran Julavslutning ägde rum.
11.00 hade vi fika och lotteri dragning. Och Niklas var springpojke åt alla. Hahaha grymt kul var det iallafall!
12.00 Åkte jag Tone, Emma och Jim med Mattias från kyrkan och blev lämnade i stan och sedan åkte Jim till bil skolan och vi andra bar oss av hemåt!
Och eftermiddagen har jag spenderat framför datorn. En meningslös fredagseftermiddag alltså!

Och alla avundsjuka tjejer därute som har pojkvän men inte kan acceptera att era killar har tjej kompisar. Det är grymt kul. Ett tecken på att ni inte litar på eran pojkvän(i detta fallet förstår jag henne iof) men alla andra. Ett förhållande, är inte tillit en del av de? (En ganska viktigt del)
Kankse ska tänka efter en extra gång!?! ;)

Söndag:

Stallet och rida ut med Jonna och kanske Patricia.
och eftermiddagen blir de Julgranspyntning med Mamma, Malte, Bror, och Anna!

Måndag: Tillbaka till S vara där vid 10.00
M kommer på beök och 17.00 ska jag klippa mig!=)

Tisdag 23/12: Åker hem igen och på bär de av hem till Maltes dotter Linda på uppesittar kväll med Mamma, Malte, Linda, Jonna(Lindas dotter), Peter(Mlates son), jag, Daniel? och Boss(Hunden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0