Onsdag

Nu har jag varit 2 dagar på S. Det går bra. Bra ungdomar och bra personal! I måndags kväll gjorde vi jul kort. Så nu behöver jag inte göra några mer ahr redan gjort för många :P Har dock "namnkorten" kvar till julborde i skolan som jag MÅSTE göra idag, hur ska jag hinna? Ska till stan vid halv två och leta julklappar. och sedan tillbaka och äta middag och efter middagen ska vi baka pepparkakor och lussebullar! hm.. måste iaf hinna göra "namnkorten" idag efter som jag ska ha med dom till skolan imorgon.
Fullt ös medvetslös!

Gårdagen(tisdags) åkte jag till min skola på morgonen och så var vi och red. Jag fick ha Bombi:) Han är inne i en "sprallig" period. Och så hoppade vi lite men inte alls mycket. gick mest över bommar. Men det var kul endå. Sedan åktejag tillbaka till S och hade lakarsamtal i en timma. Jobbigt var de! men de gick bra iaf. Sedan vilade jag innnan maten och efter maten spelade jag kort med Carro och Karin =)


Dagens mående: Ostabilt, ångest.

/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0