Onsdag

Jag och Jonna bakade ju pepparkaks hus i söndags, som slutade med kaos. Taket på pepparkakshuset gick i sönder när jag skulle sätta på de och sedan gick larmet.
telefonen ringer.
-"Hej, det är Therese."
-"Hej, jag ringer från larmcentralen vi har pått röksignlaer från erat hus"
-"Jaha, ja men allt är under kontroll. Vi bakar bara pepparkaks hus."
Jag och Jonna börjar gap skratta!
Hahaha

Ja, så nästa gång tänker jag limma ihop huset med vanligt lim!!

Seeg vecka. Igår åkte vi till Kungsbacka och lämnade tillbaka Kira till M. Hon mådde inte så bra men men.
Är hos mikaela nu, som har 40 graders feber usch och blä för det! Men ska snart hem och sedan dra mig till stallet. Hopplektion med Mandis ikväll! wiiee! :)

Imorgon- Skola, stallet mocka och göra maten till Wembley och Troja sedan ska jag och Lotta löshoppa dom!=)
Fredag- Sista dagen på praktiken. =(

Ha det! Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0