1 månad

1 Månad utan ett ord från dig.
Saknaden är hemsk.
Hur länge ska jag behöva stå ut?
<3


Jag red western ridning idag. Grymt kul! "Du har de i kroppen, du är grym" lite stolt blir man när de var första gången i ny ridgren. Ska antagligen fortsätta med de ca 1 gång i månaden. ska bli jätte kul! =)
Och på söndag bär det av till Tjörn på ridlägret och för min del "avslutning" på den rid"skolan". Har bestämt mig för att satsa mer och bli medryttare 2-3 dagar i veckan. ska antagligen provrida på Lördag.. =)


Mående? vill inte uttala mig. Men humöret är inte på topp de har Mikaela märkt. Förlåt.
Resten håller jag för mig själv.

Det är iallafall Kaos utan Han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0