Ska jag någonsin acceptera?

Måndag, en seg måndag.
morgonen var maktlös.
Jag var maktlös inför den där mackan.
Jag hatade de.
Tog upp den med mina just då svaga armar.
Dom ville inte lyfta, Jag var tvungen att kämpa för att nå munnen.
Satt och huttrade i dagens kläder.
Det var så fruktansvärt kallt inne.
Ville krypa ner i sängen igen.
Men nej, jag var ju tvungen att gå till skolan.
Det tog i mot när jag satte mig i bilen.
Hur ska jag kunna visa mig?
Visa min kropp.
Ska jag någonsin kunna acceptera?
Jag vågar inte lita på människorna som säger att jag duger som jag är.
Jag vågar inte ställa mig på vågen då jag vet att jag ätit för mycket.
Fan i helvete.
Varför skulle allt bli såhär?

                                                                                             

Förövrigt saknar jag Rebecka, Emma, Zara, David och Johanna!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag saknar dig massa

2008-05-17 @ 21:24:36
URL: http://mywaytolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0