11 år utan dig!

Idag är det 10 årsedan min älskade pappa tog sitt liv. 10 år utan att kunna fira din födelsedag! Åker till kyrkogården sedan och tänder ljus! Jag saknar dig så fruktansvärt mycket! Det enda jag önskar mig här i livet är att få träffa dig en gång till och säga hejdå och ge dig en kram!

Född: 12/2 1950
Dog: 8/11 1997

           ♥


Nu ska jag åka till stallet vi ska ha "städdag" och så ska jag rida wembley, rida ut med emma och mandis! :)

 Hemma från stallet. Red wembley vi red ut med Mandis och Emma det gick rätt bra fast i början så trippade hon väldigt mycket och slappnade inte av men sedan blev de bättre och bättre och när vi var på väg tillbaka så var hon hur snäll och lugn som helst :)
Sedan gick jag till kykogården och tände ett ljus på Pappas grav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0