2 November

Ca 8 månader sedan jag var inlagd sist. Känns skönt. Men hur länge orkar jag.Hur länge kommer jag stå? Det känns som jag snart kommer falla ganska rejält. Men måste fösöka stå ut ska bli inlagd på S om en månad.
Och då vill ajg försöka umgås med vänner nu innan jag ska dit därför mååste jag försöka!
Men så svårt! Men jag klarar det. Jag måste klara de!

ångestenknullarmighårt.


 Idag: Fixa min kläder, Stallet, mocka, rida?, stallmöte, duscha, soova!
Dagens låt:Untouched
Dagens mående:Ostabilt, trött och depp.
Dagens Novell: Johannas!
Dagens saknad: Zara och Tberg!


'feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
I've gone crazy from the moment I met
you'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0