5 November

Vilken dag, var på GHRK till klockan 13.00 de gick inte så bra. Skulle ju slutat 16.00 men ringde Mamma så fick hon ringa Malte så han kom och hämtade mig. Mådde inte bra idag. Varit en jobbig dag på alla sätt. Åkte en snabbis förbi Mandis och fixade allt för henne. Men ingen ridning blev de idag heller. Måste skärpa mig! Har inte ridit henne på tre gånger nu =/(Skärpning!!)
Red iaf med skolan igår. Självklart red jag älskade Bombi. Det gick bra, lite hög i formen men fick endå med sig bakbenen och höjde ryggen :) Bäxta gången hittills denna terminen!
Men efteråt var jag helt slut, inte speciellt närvarande, men jag kämpade mig ignom skoldagen endå! När jag kom hem var jag jätte trött, vilade en stund sedan åkte jag, mamma och malte till Slottis på besök.
Inskrivning 8 December. Kommer spendera Fem veckor där. Kommer endast vara hehmma på helgerna och kommer bara få ha Mandis på Söndagarna. Hallå?? sådana intressen är ju bra för de får mig att må bra men endå väljer dom att ta bort onsdagarna då jag har Mandis också. Blev lite sur. Men har en viss förståelse efter osm de är 5 veckor jag får där och då ska allt vara klart och utredningen ska visa något!

Kollade på bilder på en person förut,. Gud vad avundsjuk jag blev. Varför är inte jag så bra? Varför lyckades jag bara med 10? Kan jag lyckas med ytterligare 10 till? De hade varit underbart!! Kämpa kämpa kämpa nu!



Hoppas jag mår bättre imon så jag kan gå till skolan. Sedan ska jag till Ulla 16.00- Ska bli skönt att få prata med henne! Och så kanske de blir en träff med Jonna efteråt!
Nu ska jag handla med Mamma!
Hej på er!


Pratade med D idag. Och gud vad jag saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0