Hatar att hata!

Träffa D idag! Det var kul att se honom igen, han var sig lik, fast några kilo tyngre. =) Vi var och fikade, pratade massa.
Sedan åkte jag till stallet och red ut med Lotta. Det var trevligt som vanligt. Och Mandis var pigg och glad! :)
Köpte ny jacka idag med, strolek 34!! Vadå att jag var stolt!

Det går inget bra med någonting. 1,5 mindre sedan i torsdags. Det går åt rätt håll, iallafall enligt mig och mina monster.
Ångest till tusen hela dagen idag. Fan vad jag hatar det! Jag vill bara vara död just då, just precis när ångesten håller på att äta upp mig! Men fuck heller, måste klara detta! Om tre veckor flyttar jag till S. Jag har inte tid med några återfall innan dess. Har ju hästarna att ta hand om och skolan att sköta!

Elah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0