Tisdag? Ilska och otillräcklighet

Ja, precis denna dag nästan avklarad. En lugn dag dock. Ridning och sedan till Sisjön till två zoo affärer.
Red Bossanova, gillar den hästen. Kul att rida lite mindre häst igen. Hon är dock lite orolig i munnen men annars underbar! :) Men brr vad kallt!! det var att rida idag!
Onsdag- jobba, jobba, jobba(ghrk). Stallet och rida och kvällsfodra. Yes, hemma 21.30! jag kommer vara dödstrött!

Huvudvärk, jag verkligen hatar den!

Kira
prinsessan min är hos oss nu ett tag. 
Låt inte någon ta ditt liv ifrån dig! Ditt liv tillhör dig! Hur man kan låta sig sjunka så lågt pga en kille! Det bubblar inom mig av ilska. För jag kan inte göra något. Jag kan inte leva ditt liv!! Och du är faktiskt vuxen så jag kan inte säga till dig vad du ska göra och inte göra. Du borde veta vad som är rätt själv.
Men det gör så fruktansvärt ont i mig att se dig falla mer och mer och totalt tappa kontrollen!
Jag vill inte se
jag vill inte höra
så därför sluter jag ögonen
och
slutar lyssna!
(kom och knacka mig på axeln,
när du bestämt dig för att flytta)



Och till Lilla B. Är det verkligen värt de? vad gör de för skillnad att vara på avdelningen i någon vecka och sedan komma hem? snälla, kasta inte smuts på dig själv. Sträck på dig. Kämpa för ditt liv. Livet är alldeles för kort för att slösa bort tiden mellan sjukhusväggar och personal. Jag lovar dig, du fixar detta! Ta hjälp av dom som bryr sig! Jag kan inte hjälpa dig eller komma och hälsa på dig när du är där. Det vet du lika väl som jag!
Jag bryr mig, men glöm fan inte bort det!!
(du gör de inte lätt för mig,
Min Lilla Ängel!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0