18 Oktober

Inte skrivit på ett bra tag. Har inte haft tid eller ork.
Mitt liv har varit allmänt kaos ett tag nu.
Och P har fått en rejäl utskällning som han verkligen förjänade!
eeew äckel!

Idag har vi köpt en ny data i allafall! Grymt skönt att slippa den gammla sega datorn nu. Det blev en laptop ASUS!
Suttit och pillat med den hela kvällen. känner mig rätt seg nu.
Laddat ner massa Pink låtar. Eftersom jag lånade ut min Pink skiva som jag fick av zara ochs om jag sedan aldrig fick tillbaka av den jag lånade den till så har jag inte lyssnat på henne på ett tag. I'm not dead, den skivan är grym, texterna och allt bara älskar jag! En Favorit!


Nej nu ska jag nog kolla på Andra Avenyn missade de avsnittet i torsdags!
Ska även bli bättre på att uppdatera min blogg!

Ha dt!/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0