Idag

Imorse var jag i stallet och mockade för Wembley och Troja. När jag sedan kom hem var jag jätte trött. La mig och sov i en halv timma sedan upp igen byta kläder och sminka mig snabbt och gå till bussen. Åkte till stan och träffade Rebecca, Vi kollade lite i affärer. sedan sa jag hejdå till henne och träffade mamma. Köpte en mössa på hm och ett par gråa mysbyxor och rosa bandet!
Sedan gick jag och mamma till Tugg och köpte varsin varm macka och jag köpte en Chai Latte<3



Just nu hänger jag inte med.
I huvudet är de kaos och jag vill bara sluta
andas!



Resultatet på gårdagens blekning kommer här!


Imorgon ska jag äntligrn träffa Maria igen! Sedan blir de teater med mamma och malte:)

Ta hand om er!
/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0