5 september

Möte i skolan idag. Det var bara posetivt allting. Känndes bra himla bra!
Sedan bar det av till Ullared med mamma och malte. Handlade massa ridgrejer, hundgrejer och lite annat kul!
Så nu är det bara en Kalender och plånbok som saknas.
Ska fika med Jonna imorgon, så då får jag kolla om jag hittar något i stan!

Jaha, nu försvinner käraste D upp till Norrland. Varför skulle detta hända så plötsligt? Är det kanske för att jag tagit honom förgivet och trott att han alltid ska finnas i närheten av mig? Eller för att jag inte försökte tillräckligt mycket för att vi skulle få ses? Jag vet inte, varken han eller jag har några svar. De var lika oväntat för honom som för mig.
Det känns tråkigt bara. Han har bara kommit längre och längre ifrån mig. Men detta var droppen. 20 timmars avstånd, det är så orättvist!

Sycha, hon är helt Underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0