Lördag

Skriver lite snabbt här nu. Är hos Becca och vi ska snart till saltholmen och umgås med folk.
Och igår var vi i slottskogen med mikaela och massa mer folk. De var den roligaste kvällen på länge! Så tack alla!
Och jag fick även dissat en kille. Först mådde jag skit över det. Men sedan ringde älskade elah och fick mig att inse det grymma i de hela. Så då blev jag mer stolt över mig själv! Haha det var så himla kul endå. :D
Han kom till centralen och lämnade centralen med sin fem krona som vi igentligen skulle använt. men NO varför skulle jag?! Men precis ni hör ju själva!

Och imorgon är det exakt en vecka kvar tills jag och Becca fyller 18! Wihoo!!

Har fixat Becca's hår och hon har sminkat mig. Så nu drar vi till Saltholmen.
Livet är en fest (de är så de borde vara iaf)

Fick även en förtidig födelsedags present av Becca. Som hon köpte i Tunisien. Ett silverhalsband där de står Therese och ett där det står Rebecca. Så hon har de halsbandet med mitt namn och jag med hennes. Så himla glad blev jag. Tack ennu en gång min lilla ängel!

Hoppas alla har det bra!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0