Ny och en händelsefull vecka framför mig!

Måndag och jag är trött. Var uppe på Östra vid 8 i morse. Möte med en ny läkare på a och b. Sedan kom Maria och körde hem mig. Ont i huvudet och trött. Fest hela helgen. Det blev nog lite för mycket för mig tror jag.
Har heller inte mått speciellt bra de senaste dygnet. Deprimerad. Ja det är deprimarande! Choklad ska tydligen hjälpa mot depprision. Ska man självmedecinera sig med choklad sedan då? Hm.. får väl se hur det blir med den saken.
Jag ska iallafall gå på långpromenad! Måste ju röra på mig!
Men först blir det soffan eller sängen och sova en stund!

Och nu är de snart dax för den stora dagen då jag blir 18! På lördag smäller det. Vänner och party! Och söndag då är jag hela 18 långa år! Yey, jag längtar!

Torsdag chalmers cortegen och sova hos Becca.
Fredag Demonstrera med Becca och hennes mamma! Och sedan åker jag och Becca hem till mig fixar all mat inför lördagen! Och natten delas även då med Becca!
Lördag party och utgång med vänner.
Söndag fira min födelsedag hemma med familjen!

Och antagligen får jag börja med min medecin någon dag nu denna veckan! Jag är HAPPY!

Jaja nu ska jag sova lite.
Ha det bra alla!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad är det för demonstration som ni ska på?

2009-04-27 @ 15:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0