Onsdag

Redan onsdag. Dagarna bara försvinner. Och snart fyller jag 18. Overkligt!
Har äntligen fått skickat iväg ett mejl till min läkare nu. Skönt att ha de gjort!
Imorgon blir det samtal med U och stallet. Uteritt med Jonna. Mysmys!

Har även skickat iväg ett mejl till en sjuksköterska jag träffade när jag var inlagd på medecin för några år sedan. Vi bytte mejl och sedan mejlade vi i några år. Och senast jag skicka mejl till henne var julen -07.
Men kul att jag fick skickat iväg ett mejl nu.
Åh jag tyckte värkligen om henne. Helt underbar.
En såndär sjuksköterske mormor som bara tar hand om en, sitter vid ens sida följer med ut på rastgården när jag skulle röka när jag igentligen inte fick för ingen hade tid att följa med mig ut. Men hon tog sig tid. Och det är jag oerhört tacksam över!
En ängel som alltid finns inom mig!

 Nej nu är jag faktiskt rätt trött på att skriva.
Hoppas alla har det bra!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0