Thanks girls!

Vill säga tack till alla som var med igår! Underbar kväll! Och speciellt tack till mina flickor,
Alinde, Elin, Ellie och Evelina<3

Och idag har jag varit ganska seeg. Gick endå upp vid 10 imorse och bakade en choklad kaka. Jag vet 10.30 på morgonen. De är inte okej!! Men Mammas sambos barn och barnbarn skulle komma så jag fick vara lite snäll.
Sedan blev de solning och lösa korsord med mamsen. Och så blev det även korspel med Jonna.
Drog mig sedan in till stan och fikade med Mikaela. mysmys<3

Och ja nu är det bara söndag och måndag sedan börjar skolan igen. Ska bli kul endå. Träffa alla galna människor i skolan. heh. yey.

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Din Becca

Jag saknar dig älskling, såå mkt att hjärtat gör ont. :') <3<3

2009-04-11 @ 21:24:12
URL: http://mywaytolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0