Tisdag

Andra dagen på lovet. Känns gött. Rätt slappt endå. Och jag hatar det. Man blir helt seg och orkar inte göra någonting!
Men igår var det en bra dag. Satt vid lilla bommen från 14.30-18.00 i solen med elah och lite annat folk. De var mys! Sedan blev de café med Jonna.







Idag skulle jag och Jonna igentligen åkt upp till Alé för att kolla på en ny sadel till Bill, men antagligen blir det imorgon.
Så idag åker vi till stallet istället. Och jag ska rida Bill för första gången på typ ett år! ska bli kul!=)

Och de är fortfarande så att C gör mig otroligt förvirrad. Och jag hatar det!
Allt känns bara så himla jobbigt med honom just nu. bläää..


Vad händer på Påsk gott folk??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0