Trött på att kämpa nu.

Pratade med David i nästan 2 timmar förut. Och han får mig verkligen att se allvaret i vissa grejer. Typ som detta med att min läkare har satt ut min medecin. Hur idiotiskt är inte de? Och speciellt när hon säger att de inte finns någon annan medecin att ersätta den gamla med som inte påverkar aptiten. Nu ska jag fanimej skriva ett långt mejl till henne och själv ge förslag på två medeciner som inte har den inga hunger känslor påverkan som min gamla. Jag är trött på att kämpa mig igenom min vardag! Sad/ T

Kommentarer
Postat av: Karin

Tappar du apetiten? Eller blir du hungrig av medecinen? Läser din blogg ofta och är väldigt nyfiken. Kram

2009-04-13 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0