Uppdatering!!

Jag vet det är förjävligt. Jag har inte skrivit här på 6 dagar!! Skärpning nu!!
Men gud mina dagar går i 190 hela tiden. Ingen vila, ingen ro.

I lördags tillbringade jag hela dagen tillsammans med Evelina, Elin, Louise och Hanna. Plus några till på kvällen då det blev grillning hemma hos Evelina.
Innan grillningen fixa vi med Salt (Louise's segelbåt) polerade, målade och handlade bl.a trätrallar.(27 kr/st på ÖB, perfekt!!)
Söndagen började med en sväng till Backaplan med Louise, Elin och Johan. Köpte några till trätrallar och mattor. Sedan åkte jag hem. La mig på soffan och tänkte plugga matte men icke. Somnade tvärt och sov i nästan 2 timmar. Sedan blev de dock matte plugg i 3 timmar.
Tisdag eftermiddag begav jag mig till Lindome för att ride Med M och A-L! Och jag fick ha "sagohästen"(som dom kallar henne) Grace alltså. Och det gick super duper mega bra! Och både M och A-L blev lite avundsjuka när jag hittade alla knappar direkt. Även dom som inte ägaren (A-L) har hittat! Kulkul!

Och igår när jag var påväg till bussen så vem kommer och knackar mig på axeln?
Jo nämligen min goaste David! =D Jag blev
Happy!

 
Och till dom idioterna som gick på en nära vän till mig igår. Fyfan!
Hur kan man ens tänka tanken att gå på en ensam tjej??
Jag är så trött på dagens samhälle. Man kan inte ens klä sig som man vill utan att någon
säger något till en eller som i detta läget till och med hoppar på en person.
Vad tänker folk med igenligen?
nej usch, jag blir så arg på sådanthär. Som tur var så blev min vän inte skadad!
Men fan för er!

Jaja slut på mitt klagande nu.
Fast imon börjar det igen. Läkarsamtal och då ska jag ha tillbaka min medecin!!
Så måste det bli. Det är enda sättet att få allt och bli bra igen.

Jaja nu ska jag gå på långpromenad!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0