Allt och inget!

Ooj hela påsklovet har nästan gått. Och jag har inte gjort så mycket vettigt. Mer än
suttit vid Lilla Bommen i solen med vänner, Fikat med Becca, Varit i stallet tre dagar i rad. Fikat lite till. Blivit väckt klockan 6 på morgonen av en full Christian som efter 40 minuters telefonsamtal somnar när jag pratar med honom. (Respektlöst Christian!!) Sovit alldeles för lite. Lagt för mycket energi på att vara arg och förvirrad på killar. (Ovanligt?) Svarat ärligt på J's fråga.
Ja det är väl ungefär såhär jag levt dom senaste fyra dagarna. Helt okej endå förutom att jag hade kunnat vara lite mindre arg och förvirrad på 2 killar.

Men så kommer vi till morgon dagen, Fredag. Och då ska hela båtgänget plus lite annat folk grilla hemma hos Ellie i Kode. Och jag är så taggad inför denna kväll alltså. =) Och sedan så kommer förhoppningsvis Christian och hämtar mig för att åka vidare hem till honom.
Och jag säger bara en sak, Imorgon så ska jag ha Kul!
That's It!



Körde Grace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0