Fredag

Fullt ös medvetslös.
Idag har jag varit i stallet. Och när jag skulle rida bort till manegen så ösregnade dt. Så både jag och BIll blev pisseblöta. och när vi var klara och skulle gå tillbax så blev de jätte fint väder.
Första halvtimman av ridpasset var piina!! sedan gick de super bra. Jag kna ju säga att jag var svettig från topp till tå ungefär. Helt slut!
Sedan åkte jag hem, duschade och strök All tvätt.
Sedan kollapsade jag i sängen med rygg ont och nu har jag jätte ont i hela höger benet med. Muskelvärk tror jag. Grymt jobbigt iallafal.
Det var meningen att jag och S skulle på Nrj ikväll coh sedan till Golden Days. Men de blir nog en lugn hemma kväll istället. Filmen "Catch me if you can"  kommer på tv ikväll. Så vi ska nog kolla på den :)

Och på Måndag börjar skolan igen. Yey! Ska faktiskt bli kul. Få träffa alla djur<3



"Du tror att du vet, men du vet inte"

Folk tror sig känna mig. Men jag kan säga, att de är få som värkligen känner mig.
Ni vet inte vart ni har mig. Och det är jobbigt. Jag är antingen i full gång eller helt plötsligt borta.
Dom som lyckats ta sig igenom mitt skal dom förstår vad jag menar.




Ha det bra!
Ciiao
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0