Galen natt. Kulturkalaset start idag.

sov hos älskade elah inatt och ja de blev en spännande kväll.
Jag och Mikaela ligger i hennes säng och kollar på Twiligth. Och när de är som mest spännande så kommer de en ca 10 cm stor spindel från taket och landar precis bredvid min hand.
Jag flyger upp ur sängen och får seriöst världens ångest attack och börjar gråta och Mikaela fattar ingenting tills hon ser spindel och får oanik och börjar skratta.

Efter en stund när jag lugnat ner mig så har Mikaela inte hittat spindeln och jag vägrar sova inne i hennes lilla hus. Så vi tar med datorn, kudde och täcke ut till bilen och kollar klart på Twilight och sedan somnar vi.
Vaknade sedan av att mikaela typ skriker
"jag kan fan inte sova här, de är såå jävla varmt"
Så vi(mest jag) tvingar oss in i hennes hus och jag ligger helspänd och tillslut somnade jag.

Hahahahaha galen natt. De lyckas alltid hända konstiga saker när vi är med varandra<3




Idag är det också första dagen på Kulturkalaset. Så jag ska in och kolla på Veronica Maggio och Navid Modiri & Gudarna med lite vänner. Trevligt ska de bli.
Snart blir de promenad med Amanda , när hon kommer hem från sin träning.
Men först en till kopp kaffe och en cigg.
Och så tänkte jag fixa blogg designen lite smått =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0