Körning idag igen.

Yes, då var det dags för körning igen.
Lite tråkigt att behöva anpassa varannan kväll till att jag ska upp tidigt och köra.
De är ju sommar lov lixom! =P
Jaja nu har jag helgen ledig. Förutom handledar kursen imorgon 12.00-15.00
Ikväll blir de nog Kellys en sväng med Patricia. Trevliigt,
Kanske åker och badar med P efter körningen.
Och imorgon kväll blir de små party hos Peter.
Och slndag ska jag till stallet och rida Bill<3

Mår lite bättre idag. Kvällen igår var fruktansvärd.
Har dock sovit jätte oroligt inatt.
inte mycket sömn inte.
Yey, nu ska jag koka kaffe och sedan gå en promenad med hunden.

Ha en underbar dag i de fina vädret. Ut och sola och bada!
Passa på! :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0