Längta bort.

Ibland så bara jag längtar bort. Till ett ställe som jag byggt upp i min fantasi.
Jag målar himmlen blå även fast den är grå. Jag tar fram solen och låter den lysa mig i ansiktet.
Badar naken, utan att skämmas över min kropp.
Vattnet glittrar. Jag råkade nog tappa en tunna med glitter i det.
Hästarna står runt om mig och betar på gräset, som är klar grönt.
Jag bara njuter av att vara
själv
inte äta
inte sova
tänka behöver jag heller inte göra
Fast de vill jag. Jag vill minnas detta ögonblick
som aldrig kommer inträffa.


Oj där där kom en spontan text av mig. Jaja så kan de gå ibland.
Ska snart ut med hunden sedan dra mig mot stallet.
Blir en uteritt med Jonna. Och vädret, helt underbart! Kan knappast bli bättre.
Jo de kunde blåst lite mindre. hm.. kanske blir de Åleviken istället för Zenithrundan?
=)

Ha det bääst!
Ciiao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0