Lördag kvällen/natten.

Har inte hunnit skriva här. Har igentligen inte tid nu heller. Ska nämligen iväg till stallet en sväng.
Igår satt jag INNE på handledarkurs i de fina vädret från 12.00-15.00. INget sol och bad alltså!
Sedan kom Gustav och hämta upp mig och så åkte vi till centralstationen för att plocka upp Jim och sedan åka och grilla hos Peter.
Vi hade grymt kul faktiskt!

Sedan släppte Gustav mig och Jim på centralen. Jim åkte hem och jag träffade Juha och hans kompis. Åååh den killen har jag saknat!
Vi åkte iaf ut till tuve för de var race. Men när vi kom dit så hade dom flesta åkt. Så ringde Mathias och vi åkte till statoil och träffade honom och så kom Robban.
Sedan drog vi in till stan och körde runt lite. Sedan körde Juha hem mig.
Tack alla människor för kvällen igår! Lovly!
Dock en grej som inte gick som tänkt. Men de ska jag inte ta upp här :P

Men nu måste jag skynda mig till stallet innan de jävla regnet kommer igen!.
BLÄÄ!

Ha det gött!
Ciao!




Jag bjuder på denna. Bilden beskriver hur kul vi hade! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0