promenad och hundbad.

Underbar promenad med vovven och Amanda förut.
Hamnade i hällsvik. Boss(min hund) badade i säkert över 30 min.
Han totalt vägrade komma upp!! Så vi ick gå och hämta honom och locka honom till oss med en pinne.
hahaha gud. Härlig prat stund fick jag och Amanda också.
sedan gick vi och sa hej till mamma och hennes sambo som låg och solade i hällsvik.
Sedan följde jag Amanda hem och sedan gick jag hem till mig.
Härlig dag. Nästan 2 timmars lång promenad.
Blir nog en promenad till ikväll fast utan hund och Amanda.
Och så kanske de lbir kvällsdopp med älskade elah<3

Nej nu ska jag dricka kaffe med mamma och maria!
Ciao!


Boss och Amanda =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Meen ussh, vilken bild på mig ^^* Boss var ju så söt, och det var en härlig promenard med dig också! :) Tack. <3

2009-08-07 @ 00:11:59
URL: http://wwwamandaklov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0