Uppdatering.

Ja de var ett tag sedan jag skrev.
Har nämligen varit i ljungby med Sonny. Han flyttade dit i lördags så jag hjälpte till med flytten och stannade till igår.
Och nu har skolan börjat också. De är faktiskt kul!

Om ni inte hängt med så är jag och Sonny tillsammans nu.
Jobbigt dock att han bor i ljungby. Saknar honom som tusan.
Men på fredag kommer han hem och stannar över helgen. =)

Okej jag är inte alls pepp på att skriva idag. Så de blir inte mycket roligare än såhär.
Hoppas alla har det bra!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Janniké Hallonqvist

En vecka de gick fort eller vänta de va inte ens en vecka

2009-08-26 @ 00:28:20
URL: http://lillajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0