Uppdatering!

Nämen oj, kanske är det dags för en liten uppdatering?! Det har varit kulturklaset denna veckan.
Så jag har varit i full gång.

Torsdag: Städade Hela huset. Mamma blev jätte glad!
Gick till Mikaela. Jag, Mikaela och Mirre tog bilen in till stan. Mötte upp Emma och Inka på prinsgatan.
Sedan vidare till Götaplatsen för att lyssna på Hello Saferide. Hon var bra, hon var bäst. Och i torsdags lovade jag mig själv att börja lyssna på hennes musik mycket oftare än vad jag gör nu!<3
Mötte sedan upp Thunberg, Sonny, Alex och Johan för att gå och sätta oss och ta några glas. Och jag blev bjuden av thunberg. Så snällt av honom!<3 Drack en P2 för första gången. De får nog bli min nya favorit drink tror jag bestämt!
Efter en stund hade dom fått lilla mig till att bli onykter. Och vi(jag) stapplade mot bilen. Sonny räddade mig från att att bli överkörd.(Tack!!) En mörkhyad taxichaffuör som nästan backade på mig. Idiot!!
Kvällen avslutades hos Thunberg! Underbar kväll, med en himla massa underbara människor!
Jag säger bara TACK!

Fredag: Jag, Thunberg och Sonny vaknade tidigt. Så vi åkte hem till mig för att jag skulle hämta mina ridkläder. En kopp kaffe blev de också. Och leka med hunden gjorde dom också. Sedan vidare till stallet och dom kollade på mig när jag red. Tråkigt bara att hästen inte alls ville göra som jag sa!! :@
Sedan körde Sonny hem mig och jag hoppade in i duschen och gjorde iordning mig för att sedan åka till stan. Skulle lyssna på Petter men istället så mötte jag upp Madde och gick till Götaplatsen och kollade Europe! Grymt var det. Ångrar dock några delar av den kvällen. Men men "Han" som fröstörde min kväll. "Han" ska raderas från min hjärna! För jag orkar inte med sådana som honom längre.
Har fått stå ut med sådana typer alldeles för mycket. Och nu har jag Tröttnat!

Lördag: Helt enkelt en slapp dag. Låg i sängen hela dagen och spelade Bouncing Balls(tror de heter så)
Och en liten promenad med hunden blev de också.

Idag, Söndag: Ska antagligen träffa min älskade Mikaela en stund. Sedan åka till min brors jobb och lämna tillbaka hans dator som jag lånat alldeles för länge :$
Sedan vidare in till stan och möta upp Malin. Vi ska på bio antagligen med Rickard och Josef. Harry Potter blir det. Jag har ju dock redan sett den. Men för Malins skull så ska jag se den igen =) (jag känner mig ganska snäll faktiskt)
Efter bion så åker jag nog direkt till Tuve för att träffa Thunberg och Sonny!

Yes, nu har ni fått en liten uppdatering iallafall.

Och svar till M: Jo, men risken är ju att om jag umgås med André allt för mycket så kommer jag ju bli tjcok. Och de är ju inte heller så jävla bra ;)

Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0