Dagen före Julafton.

Jaa imorgon är det Julafton. Kuul!
Idag är det fullt ös.. Klä granen, handla, fixa kläder till imon, baka? och ikväll blir det stan med Lina för att köpa våra nyårsklänningar =) Sweet!
Har även varit duktig ett par dagar och varit ute på 1 timmas promenad. Men tror jag hoppar över promenaden idag. Får se och jag hinner och orkar.

Igår var M här. Hon kom hem från Bulgarien i Måndags. Fusk, hon var jätte brun!
Skönt att hon är hemma nu iallafall. Har saknat henne som tusan!
Och snart kommer Min älskae Mikaela hem från Thailand också. Tyvär så åker min bror till Thailand den 29 december och ska vara där 1 månad. Buhu! Alla bara åker ifrån mig :(

Hm.. nu ska jag nog ut och ta en cigg oc sedan ett varmt bad. Jag fryser som bara en!
Ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0