Lördag

Såg flickan som lekte med elden igår. Jag skulle sett den hos min bror men jag stannade hemma och kollade på den ensam. Den var jätte bra.. men nu vill jag se trean och se hur de går. Spännande!!

Idag ska jag till Kungälv på Ink Bash med Jimmy. kuul! =)

Blev inte av att jag coh mamma åkte till stan idag.
Jag kom ju på att vi ska till Ullared på Måndag! =)
Jag hoppas dom fått in några fina ridbyxor. Grymt sugen på ett par nya!
Ska köpa en del julklappar där också.

Gud jag måste säga att jag är grymt taggad idag.. eller så är de allt kaffe?
hm.. I don't know!

Jaja nu sk ajag duscha för alla som undrar..
Så ha en underbar Lörsdag!
Peace/Tess


Ursäkta de kommer lite naket här. Men jag tycker bilden är så grymt fin!


Kommentarer
Postat av: Maddefucker :D

snysk!!

2009-12-07 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0