mjoo

Var uppe 7 imorse för att åka till stallet och släppa ut hästarna och rida Bill! Tjoho, jag var ju så pigg.
Tog en powernap när jag kom hem. Skönt att vara häst ledig(hoppas jag iallafall!!) ett par dagar nu.

Ikväll ska jag på bio, Luftslottet som sprängdes med mamma, mammas sambo, bror, brors flickvän och hennes familj! Trevligt ska de bli! Skönt att få göra sig lite fin efter att ha haft myskläder och stallkläder i fyra dagar!
Dock är jag fortfarande lika trött. hm.. knarka kaffe resten av eftermiddagen? Ja tack.
Och jag längtar sååå tills på Tisdag. Min älskade och bästaste vän Mikaela kommer hem från Thailand!
Saknad är hon! Oooj.. Lina kommer hem från värmland då också ju! Och idag kommer Therese hem från skåne. Detta gillar jag, när alla kommer hem till lilla mig! =)

Snart är det nyår också. De ska bli kul och jag, Therese och Lina
kommer ju vara så grymt snygga! :)

Detta är trotsallt en ganska posetiv söndag.
Den mest posetiva söndagen på länge iallafall!
Och jag saknar mina vänner.. förlåt.. de var ett jävla tjöt om mina vänner
men jag har inte träffat dom på ett par dagar! Mina vänner är de bästa jag har.
Utan dom vet jag inte vad jag hade gjort!

Så massa kärlek till alla mina fina och underbara vänner!
Peace/

Tess





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0