Härlig dag!

Vilken härlig dag!
Har varit i stallet med Maria. Red ut med Lotta och Maria gick med. Vi var ute en timma och bara skrittade!
Hälge skötte sig jätte bra. Han har inte varit såhär lugn någon av dagarna när jag haft honom denna veckan. Så himla glad blev jag! :)
Och ikväll ska jag på spex föreställnig. En kompis och min SO lärare från nian är med och spelar. Ska dit med bästaste Elah!<3

Satt ute en stund nu och rökte i solen.
Satt i bara en bröja och jogging byxor och frös inte ett dugg! =)

Det gick bra med allt igår och de ska de göra idag med!
wiie!

Ha det bra alla därute!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: sawyer

allt gick bra för mig igår med, och idag.

Vi kan klara detta <3

ha så kul ikväll

2009-02-13 @ 18:24:55
URL: http://matmonstret.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0