Inget hopp.

Usch vilken dag. Vaknade gråtandes och de gjorde ju inte saken bättre att mitt cigg paket var borta. Förlåt att jag skriver så här men jag kan inte hjälpa att jag känner så fruktansvärt fet! Jag orkar inte, vill inte leva med denna kroppen. Behöver en snabb förändring annars vet jag inte om jag kan hålla mig från de som hände för ca 1 år sedan. För allt känns verkligen som de gjorde då. Och om de händer igen så kanske de blir värre resultat än då. Förlåt sådana här inlägg ska inte jonna för ofta! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är din blogg, skriv om allt som du känner!

skit i vad andra tycker!, finns om du vill prata <3

2009-02-24 @ 20:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0