Lov!

Skönt med lov nu. Det behöver jag verkligen! Var en kort dag idag. slutade 11.00! GöttGött!
Och ikväll blir de party med båtgänget och lite annat folk. Ska dit en stund iallafall. Jag är nämligen
ingen natt människa har jag och Mikaela kommit på! Och dessutom ska jag till stallet tidigt imorgon!
Ska rida ut med Jonna! :)

Och igår brännde jag mig på ugnen. Aj! Det gjorde ont!
Men varför klaga?



♥ Bästa låten just nu: Adiam Dymott-Miss You

Någon som ska hitta på något kul i helgen tro?

Nu ska jag dricka kaffe iallafall. Och göra gratultions kort (om jag orkar och hinner)
Ciao!


Jag älskar dig så mycket så jag hatar dig
Och jag hatar dig så mycket så jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0