Scandinavium!

Idag börjar det bästa på hela året nämligen, Göteborg Horse Show. 10.00-22.00 finns jag inne i scandinavium och njuter av hästlukten, gnäggandet och allt tokigt hästfolk men framför allt av Rebecca som jag ska gå tillsammans med fram till 16.00 sedan Kommer Jonna och då fortsätter kvällen tillsammans med henne. Var i stallet igår Hälge fick massage av Patricias kompis. Och vi fick reda på en hel del saker som vi tidigare inte visste. både possetiva men mest negativa. Visade sig även att hopp sadeln inte passar(och har aldrgi gjort det). Den köptes pga av att en i stallet har en likadan och provade den på Hälge och sa att den passade. Och hon hade fel!! Dressyr sadeln låg mycket bättre men den tryckte på bogbladen. Så de blir att köpa in nya sadlar. Mindre kul! =/ Men nej nu har jag inte tid att skriva mer här. Ha en bra dag! Ciao!

Kommentarer
Postat av: tåbbä

kommentera gärna mitt inlägg om hur just nu sover =D



2009-02-19 @ 09:28:03
URL: http://tpthebestblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0