trött

Hemma, trött som bara den. Sprungit runt på ullared hela dagen. Och när jag kom hem gick jag ut i skogen med Boss! Sedan blev de äcklig middag! blä!
Imorgon ska jag till stallet på morgonen/förmiddagen ska rida Hälge!<3 Ska honom till lördag. underbart! Och kan nog komma undan med en del annat imon med. så de är bra.
Och på kvällen kommer Jonna hit och vi ska gå på promenad med alla våra hundar! Hennes två pudlar och min rottis. Haha fin kombination där!
Tänkte simma någon dag med. Men måste köpa bikini underdel eftersom allt jag har är för stort =/
kankse hinner en sväng förbi B-plan efter stallet imon. vore bra att få de gjort!


Kärlek!<3


Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken söt hästis <3

för mig går det bra, hur är det med dig? <3

2009-02-16 @ 20:32:34
URL: http://majsanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0